Spread the love

Η Chanel προκάλεσε αντιδράσεις αυξάνοντας την τιμή της πιο δημοφιλούς τσάντας της στο ίδιο επίπεδο με τη διάσημη Hermes Birkin. Η εταιρία υποστηρίζει ότι αυτές οι κινήσεις οφείλονται στον πληθωρισμό και στις μεταβολές των συναλλαγματικών ισοτιμιών

Μια θεωρία στον κλάδο της πολυτέλειας σχετικά με το γιατί η Chanel ανεβάζει τις τιμές τόσο ψηλά είναι ότι θέλει μια τσάντα που να είναι πραγματικά για λίγους, όπως η Birkin.

Παρά την γκρίνια για τις αυξήσεις των τιμών στα διαδικτυακά φόρουμ για τσάντες, οι κινήσεις δεν φαίνεται να έχουν βλάψει το brand. Αυξάνουν τις τιμές επειδή οι πελάτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν, λέει η Mισέλ Μπερκ, διευθύνουσα σύμβουλος του μεταπωλητή πολυτελών τσαντών Prive Porter.

Η Hermes, από την πλευρά της, δεδομένου ότι δύο μοντέλα, η Kelly και η Birkin, συνεισφέρουν περίπου το ένα τέταρτο των πωλήσεων της εταιρείας, θέλει να διατηρήσει τις τιμές τους σε δυσπρόσιτα επίπεδα για τον μέσο αγοραστή. Η μάρκα αυξάνει τις τιμές μόνο τόσο ώστε να αντισταθμίζει τον πληθωρισμό στην αλυσίδα εφοδιασμού της.